Klacht: niet te bereiken

op 14 september 2016 over Van Dijk Educatie in de categorie Boekhandel

Wij hebben de verkeerde boeken besteld en kwamen hier pas achter op de 1e schooldag, 8 sept 2016. Meteen geprobeerd contact te krijgen met van Dijk….nu, 14-9, ben ik nog niks verder. Via de mail krijg je een automatische mail terug dat antwoord ongeveer 4 dagen kan duren. Telefonisch sta je uren in de wacht, OP ELK TIJDSTIP ! Mijn zoon heeft nu dus geen boeken en inloggen op de site is helemaal rampzalig. Omdat mijn jongste zoon op een andere school zit en zijn boeken ook bij van Dijk vandaan komen, kent de site alleen zijn gebruikersnaam en wachtwoord. Druk ik op wijzigen wachtwoord, krijg ik alles nieuw voor mn jongste zoon. Dolgraag wil ik de boeken retourneren en de juiste boeken bestellen, maar dit is onmogelijk. Ik zou er zelfs voor naar Kampen rijden, maar dat is toch te gek voor woorden ??

als dit pakket, netjes ingepakt in hun doos, teruggenomen wordt en verrekend wordt met de aankoop van de juiste boeken.

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Van Dijk Educatie over deze klacht.

Bericht van Van Dijk Educatie

4 maanden geleden - Beste mevrouw Koppen, Graag ontvangen wij uw klantnummer en/of adresgegevens. Wij hebben geprobeerd uw mail te achterhalen in ons mailsysteem, helaas zonder resultaat. Wat wij u wel alvast kunnen melden is dat u voor beide zoons een eigen account moet maken. Dit ivm persoonsgebonden digitaal lesmateriaal. Ook mag u de verkeerde boeken retourneren, wanneer dit niet lukt via de site dan mag u een begeleidend schrijven toevoegen met uw klantnummer en /of adresgegevens. Verrekening met het nieuwe pakket is niet mogelijk, zodra wij de boeken in juiste staat retour ontvangen, storten wij het bedrag terug. In afwachting van uw reactie kunnen wij u aanvullende informatie geven. Wilt u uw reactie mailen naar jdvries@vdcl.nl zodat ik het kan oppakken. Met vriendelijke groet, Joyce de Vries Klantenservice

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Van Dijk Educatie in behandeling genomen

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Van Dijk Educatie een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Van Dijk Educatie

Heeft op 16 september 2016 om 15:12 geantwoord

Beste mevrouw Koppen,

In afwachting van uw reactie kunnen wij u aanvullende informatie geven.
Wilt u uw reactie mailen naar jdvries@vdcl.nl zodat ik het kan oppakken.

Joyce de Vries
Klantenservice