Klacht: niet stoppen

op 13 februari 2017 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Ik stond tien minuten voor tijd te wachten op de bus zodat ik hem niet zou missen. Komt de bus eindelijk aan rijdt hij me gewoon voorbij. Ik stond helemaal vooraan te zwaaien op de chauffeur, omdat dit me al eens eerder is gebeurd, maar de chauffeur reed gewoon straal voorbij.
Nu kan ik weer een uur wachten op de volgende bus en weer terugsjouwen met al mijn spullen!

Dat de chauffeur hier op wordt gewezen en dat een chauffeur bij elke opstapplaats moet kijken of er iemand staat!

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Bericht van Arriva

1 jaar geleden - Beste leonfuchs, Wat balen dat de bus je voorbij reed. Om intern melding van je bericht te kunnen maken heb ik nog wel een aantal gegevens van je nodig. Kun je me de volgende gegevens nog doorgeven: - Lijnnummer van de bus; - Halte waar je stond te wachten; - Officiële vertrektijd van de bus. Graag hoor ik van je. Met vriendelijke groet, ^YZ Webcareteam Arriva

Arriva

Heeft op 27 februari 2017 om 14:31 geantwoord

Beste leonfuchs,

Helaas heb ik geen reactie van je ontvangen. Ik kan daarom geen melding maken van dit voorval.

Mocht er onverhoopt in de toekomst weer eens iets zijn dan adviseer ik je om contact met ons op te nemen via onze Twitterpagina, Facebookaccount of ons online contactformulier: https://bit.ly/2aSlk6X.

^YZ
Webcareteam Arriva

Alle klachten die gemeld zijn door leonfuchs