Klacht: Niet sporten om medische redenen

op 06 september 2018 over fit for free in de categorie Sportclub/-school

Vanwege medische redenen kan ik sinds een aantal maanden niet sporten. Mijn arts heeft een verklaring opgesteld dat sporten voor onbepaalde tijd niet mogelijk is.
Toch brengt FFF het gehele jaar plus een afkoopsom in rekening.
De medewerkers zien dat ik niet kan lopen, maar kort heb gesport, een verklaring van de arts heb maar toch moet ik tot maart volgend jaar doorbetalen. Daarnaast wordt ook een afkoopsom gevraagd.

Ik snap dat er een bepaalde opzegtermijn is, maar dit is onredelijk. Ik zou tevreden zijn als in ieder geval de afkoopsom niet in rekening wordt gebracht. Dit is immers overmacht!

7 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar fit for free over deze klacht.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door fit for free in behandeling genomen

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat fit for free een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

fit for free

Heeft op 01 februari 2019 om 11:12 geantwoord

Goedendag. Een tijd geleden heb jij een klacht geplaatst op klacht.nl. Mocht deze klacht nog openstaan, neem dan contact met ons op. Je kunt dit doen door een mail te sturen naar info@fitforfree.nl of te bellen naar 0900 34 83 67 37 33. Ook staat ons Webcare team voor je klaar via Social Media.

Fit For Free

Heeft op 01 februari 2019 om 11:44 geantwoord

Heb inderdaad gebeld met fitforfree. Ik moest nog een keer uitleggen waarom ik teleurgesteld was. Mijn grootste probleem was dat er, toen ik kwam melden dat ik om gezondheidsredenen niet meer mocht sporten, ik een doktersverklaring moest overleggen. Vanzelfsprekend heb ik dat gedaan. Maar hoe gek is het dan dan je toch gewoon door moet betalen en de afkoopsom moet betalen. Waarom moest ik dan zo nodig een doktersverklaring gaan halen? Ze zien dat ik niet kan lopen, moet een verklaring gaan halen maar ook gewoon doorbetalen. Ook nu aan de telefoon weer geen oplossing. Jammer! Wat zeg ik..... heeeeeeel jammer!

Reactie van de melder van de klacht Overmacht

2 maanden geleden - Eigenlijk gebeurt nu twee keer hetzelfde: Haal een doktersverklaring......maar we doen er niks mee.... En nu: Bel ons even voor een oplossing.......maar we doen er niks mee..... Hoe klantvriendelijk wil je het hebben?

Alle klachten die gemeld zijn door Overmacht