Klacht: niet servicegericht en klantvriendelijke benadering van ‘misverstand

op 11 oktober 2016 over Wehkamp in de categorie Online Warenhuizen

Ál enkele dagen elke dag een email in mijn box met o.a. 2 dekbedden voor de prijs van één. Op 26 september nog één deze mogelijkheid. Zo rondom 22.00 uur toch nog de beslissing genomen van deze aanbieding gebruik te maken na eerst de dekbedden op de site te hebben bekeken.
Of het door het tijdstip kwam of waar door het – zo blijkt dan – dat ik niet goed heb gekeken dat ik 2 ipv 1 had moeten bestellen…. feit is dat ik dinsdag de 27e slechts – Éen – dekbed in het pakket aantrof. Een vergissing? Dus gebeld. Nee dat had u aan moeten kruisten, dus het spijt ons.
Ik kon a.h.w. maar moeilijk geloven dat dit een serieus antwoord was.
Er wordt aangeboden op 26 september nog 1 dag 2 voor de prijs van 1; Wehkamp stuurt mij er een, iedereen snapt toch dat dit niet de bedoeling is of de uitkomst moet zijn. Als ik het dan uiteindelijk niet goed heb aangeklikt ok. maar nu ik het heb uitgelegd meen ik toch dat gelet op mijn telefonische melding alleen al vanuit het oogpunt van klantvriendelijkheid en service mij alsnog het – ontbrekende – dekbed toegezonden zou mogen worden.
Nee, dat is niet mogelijk. Als ik nogmaals op een nette manier mijn verbazing hierover uitspreek wordt er nog met een collega overlegd; resultaat een tegoedbon van 10,-.
Niet te geloven, maar waar.
Aangegeven dat als dit niet op een naar mijn idee, klantvriendelijke wijze wordt opgelost, t.w. alsnog toezending van het 2 voor de prijs van 1, dus nog één dekbed, dan heeft Wehkamp mij zeer teleurgesteld en zal ik én het dekbed terugsturen, spijts mijn verzendkosten én nimmer meer wat bestellen.
Vooralsnog hoop ik op een begripvolle reactie.

Zie boven. Alsnog toezending van het 'ontbrekende' 2e dekbed.

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Wehkamp over deze klacht.

Bericht van Wehkamp

2 maanden geleden - Beste, ik snap dat het een vervelende situatie is. Zou je ons daarom je gegevens kunnen sturen via socialmedia@wehkamp.nl? Dan kijken we nogmaals wat we voor je kunnen doen. Met vriendelijke groeten, webcareteam wehkamp

Alle klachten die gemeld zijn door mw. Alderliesten