Klacht: Niet serieus genomen.

op 21 juli 2016 over Dekamarkt in de categorie Supermarkten

Op 15 juli was ik in de winkel en ik wou Snelle Jelle Cranberry pakken maar de een Was de uiterste verkoop datum begin juni en de andere 15-07-2016 ik heb ze aan medewerker Fokko gegeven en hij zou er voorzorgen dat ze weg gingen maar wat schets mijn verbazing een week later was ik weer in de winkel en toen stonden dezelfde twee pakken weer in de stelling ik voel me zeer genaaid door het personeel van de deka ik kom er drie keer in de week dus wel een klant van vertrouwen maar als het zo moet begin ik het vertrouwen van de Dekamarkt te verliezen.

De klanten serieus nemen

6 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Dekamarkt over deze klacht.

Reactie van de melder van de klacht Ac.Groenenberg

6 maanden geleden - Middenmeer

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Dekamarkt in behandeling genomen

5 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Dekamarkt een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Dekamarkt

Heeft op 22 juli 2016 om 10:42 geantwoord

Geachte heer Groeneberg,

Hartelijk dank dat u dit kenbaar heeft gemaakt aan ons.
Ik heb u getracht telefonisch te proberen te bereiken, helaas is mij dat niet gelukt.

Ik heb uw melding gelijk onder de aandacht gebracht van mijn collega de heer Focco Jonkman en herrinnerde zich het voorval nog. De heer Jonkman heeft de 2 artikelen in het magazijn gelegd, om ze af te schrijven en weg te gooien. Echter is er iets tussendoor gekomen, waardoor de heer Jonkman dit op een later tijd wilde doen.
Ondertussen zag een collega de verpakkingen liggen en heeft zonder op de datum te kijken de Snelle Jelle's weer teruggelegd. Hierdoor heeft u ze helaas weer kunnen aantreffen in het vak. Onze excuses voor het ongemak.

Ik wil u graag een nieuwe verpakking Snelle Jelle Cranberry aanbieden, wanneer u zich meldt bij de servicebalie van onze winkel Middenmeer en vraagt naar mijn collega de heer Jonkman, helpt hij u graag verder.

Neemt u bij vragen gerust weer contact met mij op en graag tot ziens in onze winkel. Ik wens u een fijn weekend toe.

Alle klachten die gemeld zijn door Ac.Groenenberg