Klacht: niet rijden van trein op 08-02-2018

op 09 februari 2018 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Op 08-02-2018 moest ik voor het werk naar Utrecht, ik zou met de trein van 07.05 naar Bunde gaan en vanaf die plek met een collega in de auto naar Utrecht, echter de trein was defect, hetgeen door de intercom werd gemeld zonder verdere info. doordat deze trein niet reed miste ik de aansluiting van Bunde naar Utrecht. ik heb dus niet naar mijn afspraak kunnen gaan alsmede twee enkel kaartjes moeten betalen besteld via E-ticket. Maastricht – Bunde ad € 2.21 en de reis Utrecht – Maastricht ad € 23.90 Gaarne oplossing in deze.

als jullie de gemaakte kosten afhandelen.

8 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Arriva

Heeft op 09 februari 2018 om 10:59 geantwoord

Beste Pva.847570,

Wat jammer om te lezen dat jij de afspraak hebt moeten annuleren omdat de trein niet heeft gereden. Ik begrijp dat je daar van baalt. Je geeft aan dat je graag een vergoeding wilt ontvangen. Helaas kan ik via dit forum daar geen beslissing over nemen. Ik wil jou wijzen op deze: https://www.arriva.nl/limburg/service-contact/niet-tevreden-geld-terug.htm regeling.

Excuses voor het ervaren ongemak!

^Manon
Webcareteam Arriva