Klacht: niet rijden van trein op 08-02-2018

op 09 februari 2018 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Op 08-02-2018 moest ik voor het werk naar Utrecht, ik zou met de trein van 07.05 naar Bunde gaan en vanaf die plek met een collega in de auto naar Utrecht, echter de trein was defect, hetgeen door de intercom werd gemeld zonder verdere info. doordat deze trein niet reed miste ik de aansluiting van Bunde naar Utrecht. ik heb dus niet naar mijn afspraak kunnen gaan alsmede twee enkel kaartjes moeten betalen besteld via E-ticket. Maastricht – Bunde ad € 2.21 en de reis Utrecht – Maastricht ad € 23.90 Gaarne oplossing in deze.

Gewenste Oplossing:

als jullie de gemaakte kosten afhandelen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Arriva een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Arriva

Heeft op 09 februari 2018 om 10:59 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Pva.847570,

Wat jammer om te lezen dat jij de afspraak hebt moeten annuleren omdat de trein niet heeft gereden. Ik begrijp dat je daar van baalt. Je geeft aan dat je graag een vergoeding wilt ontvangen. Helaas kan ik via dit forum daar geen beslissing over nemen. Ik wil jou wijzen op deze: https://www.arriva.nl/limburg/service-contact/niet-tevreden-geld-terug.htm regeling.

Excuses voor het ervaren ongemak!

Mocht je nu of in de toekomst nog vragen hebben over deze melding of een ander voorval, dan adviseer ik je om contact met ons op te nemen via onze Twitterpagina, of ons Facebookaccount. Je vindt ons onder @Arriva_NL en www.facebook.com/ArrivaNederland.

Met vriendelijke groet,
^Manon
Webcareteam Arriva

Alle klachten die gemeld zijn door Pva.847570