Klacht: Niet rijden bus

op 26 februari 2017 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Door het niet rijden van bus 60 vanaf de Vughterstraat 25 februari, werd ik genoodzaakt om te voet mijn auto op te halen van P+R Vlijmenseweg. Hierdoor heb ik 8 euro moeten betalen, gezien ik mijn auto pas 26 februari te voet op kon halen. Nergens stond duidelijk aangegeven dat de bus niet meer zou komen bij deze halte. Overigens was ik niet de enige die ruim een half uur tot een uur bij de halte heeft gestaan. Graag zie ik hier een oplossing voor.

Financiële tegemoetkoming en in het vervolg een duidelijke aankondiging bij de bushalte.

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Heeft op 27 februari 2017 om 22:46 geantwoord

De bus had volgens de borden aangegeven gewoonweg Wèl moeten rijden - 21:23, 21:53, 22:23, 22:53... De bus kwam al vanaf 's middags niet meer opdagen volgens buurtbewoners. Nogmaals, nergens stond aangegeven dat de bus niet zou komen opdagen, dus dat vind ik ronduit vreemd. Als het op de borden had gestaan, had ik natuurlijk geen klacht ingediend... Graag zie ik een gepaste oplossing.

Arriva

Heeft op 27 februari 2017 om 22:54 geantwoord

Beste JBombay,

Helaas kunnen wij via social media geen restitutieverzoeken behandelen. Zoals mijn collega al aangaf verwachten wij dat deze kosten niet vergoed worden, maar wellicht kun je wel geld terugkrijgen bij vertraging. Ik adviseer je hiervoor een verzoek in te dienen via het contactformulier op onze website: http://bit.ly/2azPMG7. Mijn collega zal dan beoordelen of je hiervoor in aanmerking komt.

^YZ
Webcareteam Arriva

Alle klachten die gemeld zijn door JBombay