Klacht: niet retour nemen van laminaat

op 17 oktober 2016 over Carpetright in de categorie Interieurbedrijven

In overleg met de adviseur van Carpetright Zaandam hebben wij een x-aantal m2 laminaat besteld. Er is ons verteld dat we rekening moesten houden met snijverlies en op aanraden van de adviseur is het laminaat besteld. Tijdens het berekenen van de benodigde m2 en het bestellen van het laminaat is ons niet gemeld dat het eventueel te veel bestelde laminaat niet retour wordt genomen.
Nu blijkt het snijverlies mee te vallen en hebben wij 2 pakken laminaat over. Helaas wordt het laminaat niet retour genomen.

Ik wil graag dat het laminaat retour genomen wordt.

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Carpetright over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Carpetright in behandeling genomen

3 weken geleden - We hebben bericht ontvangen dat Carpetright een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Carpetright

Heeft op 16 november 2016 om 09:03 geantwoord

Aangezien dergelijke voorwaarden zijn opgenomen in de leveringsvoorwaarden op de achterzijde van uw bestelbon, kunnen we de pakken (bestelkwaliteit) helaas niet retour nemen. Echter heeft Carpetright uit coulance en ter oplossing van de klacht aangeboden om de pakken alsnog terug te nemen en 50% van de aankoopwaarde te restitueren. Hieronder uw reactie:

Geachte mevrouw, Ik heb uw mails in goede orde ontvangen, maar in overleg hebben wij besloten om uw geste inzake onze klacht te laten voor wat het is. Wij zijn niet voornemens om 3 pakken te retourneren naar het filiaal Zaandam, terwijl wij in Hoorn wonen, en vervolgens de helft van aankoopwaarde terug te krijgen. Onze ervaring met uw organisatie Carpetright, blijft wat ons betreft een eenmalige ervaring. Vertrouwende u voldoende te hebben geïnformeerd.

Alle klachten die gemeld zijn door M. Lemke