Klacht: Niet retour nemen van een toner

De Jongh Noord Holland op 13 november 2017 over 123 Inkt in de categorie Internetshops - Kantoorartikelen

Ik heb een toner gekocht en na opening van de verpakking blijkt deze te groot te zijn. Nu kan ik de toner niet meer terugsturen omdat de toner per direct waardeloos zou zijn als je de plastic seal hebt geopend. “Zet hem maar op marktplaats” is de reactie van de helpdesk. Ik vind dit heel vreemd. Ik heb dit nog niet eerder mee gemaakt. Ik ga hier niets meer bestellen, betaal de volgende keer liever weer iets meer waar wel service is.

Als ik de toner retour kan sturen.

4 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar 123 Inkt over deze klacht.

4 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door 123 Inkt in behandeling genomen

4 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat 123 Inkt een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

123 Inkt

Heeft op 20 november 2017 om 10:41 geantwoord

Goedendag meneer De Jongh,

Goed dat u hierover contact met ons hebt gezocht. Wij hebben u een e-mail gestuurd met een aanbod.

Omdat wij geen tweedehands artikelen verkopen treed er bij opening van de toner een waardevermindering van 100% op. U mag de toner aan ons retourneren, echter kan hiervoor geen vergoeding meer geboden worden.

Inmiddels heeft u de juiste toner voor uw printer van ons mogen ontvangen. De verzendkosten hebben wij voor onze rekening genomen. Ook hebben wij u 10% korting op een bestelling van ons 123inkt huismerk aangeboden.

Mocht u nog vragen hebben, dan helpen wij u graag verder via [email protected]

123inkt.nl

Alle klachten die gemeld zijn door