Klacht: niet reizen met de metro

op 30 mei 2021 over GVB in de categorie Openbaar Vervoer

dit gebeurde op vrijdag 2805 2021tram 1 van lelylaan amsterdam 2030 tot 2040 naarde louis davidsstraat waar ik uitstapte de hindoe man die achter in de tram zit zij dat het niet mogelijk is om anderhalfe meter tehouden is in de tram als je niet tegen de mensen zegt doorteleoopen dan blijft ieder een op elkaar staan hij met zegen dat iedereen moet doorloopen dat doe hij niet hij zegt dat ik niet de tram moet gebruiken en thuis moet blijven hij moet weeten hoe hij zen werk moet doen er staad in de wet dat iedereen in openbaare ruimte anderhalve meter moet houden het is in de metro het zelfde ik dacht dat er handhaving op kwam dat is nog steeds niet en ik moet de fiets mar gebruiken donder op met hem ik betaal genoeg aan het openbaar vervoer deze man mag niet zo praaten tegen mensen die klanten zijjn jullie zouden hem moeten onslaan mij de tram of openbaar vervoer tewijgeren

de heer jerrycliffort

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over GVB

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over GVB nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Cliffort