Klacht: Niet realiseren van glasvezel

op 10 juli 2012 over KPN Internet in de categorie Internetproviders

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

In december 2011 heb ik glasvezel aangevraagd bij KPN. Dit zou allemaal mogelijk zijn in mijn postcodegebied. Al snel blijkt dat niet zo te zijn en bieden ze mij een voorloop abonnement aan. Dit gebruik ik totdat glasvezel geinstalleerd gaat worden. Na een paar maanden is het zover, glasvezel is mogelijk in mijn straat. Maar een half jaar verder, tientallen afspraken verder (oftewel aangevraagde vrije dagen en verspilde tijd waarin het niemand lukt signaal te krijgen), heel veel telefoontjes later, heb ik besloten; lukt het de monteur vandaag weer niet, dan wil ik hier niet meer tijd, energie en telefoonkosten aan spenderen. En niet geheel tot mijn verassing, lukt het ook deze meneer niet. Hij wil weer een vervolgafspraak maken. Dit is voor mij de druppel, ik heb er inmiddels geen vertrouwen meer in. Ik neem hier niet weer een dag voor vrij, want glasvezel is blijkbaar gewoon niet te realiseren.

Alleen na heel veel telefoontjes kom ik erachter dat ik niet zomaar van KPN af ben. Waar ik bel om een vergoeding en per directe opzegging, wordt mij verteld dat het me geld gaat kosten om het contract ‘vervroegd’ te beëindigen.
Ik ben boos op de manier hoe KPN mij van het kastje naar de muur stuurt. Waar ik denk een pakket te bestellen bij 1 aanbieder, namelijk KPN, heb ik te maken met Kpn koperverbinding, Kpn glasvezel en Reggefiber. De communicatie tussen deze partijen ben ik ook zeer ontevreden over. Nadat het een monteur van Reggefiber niet is gelukt, wordt mij beloofd dat er contact met mij wordt opgenomen. Vervolgens hoor ik 2 maanden niks meer.. KPN ziet dit niet als hun verantwoordelijkheid want dat is allemaal de schuld van Reggefiber wordt mij verteld, die hoort niet bij hun. Het is voor mij niet van belang met welke partijen zij allemaal samenwerken; Ik bestel immers bij KPN.
Na al het bellen kunnen ze mij niet verder helpen en kan ik niks annuleren, totdat mijn contract is afgelopen, december 2012.
Dit is belachelijk…

Gewenste Oplossing:

Per direct een opzegging van alle diensten van KPN, een vergoeding om alle tijd, energie en telefoonkosten te compenseren.

Alle klachten die gemeld zijn door Emily_klacht