Klacht: Niet reageren op reparatieverzoeken en klachten

op 08 september 2018 over Eigen Haard in de categorie Woningcorporaties

Sinds juni 2016 woon ik in een monumentaal hofje. Na een half jaar bleek het een bouwval te zijn, met schimmels (waar de vorige verhuurder Stadsherstel, sinds vorig jaar overgenomen door EigenHaard) heel slim even overheen had geschilderd. Er is van toen tot nu zoveel gebeurd qua woonongemakken dat ik het niet eens meer kan opnoemen. Sinds Eigen Haard de boel heeft overgenomen wordt er meer nièt dan wel gerageerd op reparatieverzoeken en klachten. En wel de jaarlijkse maximale huurverhoging opleggen. Geen opzichter die eens een inventarisatie komt maken. Moet het dan zo er komen dat ik de huurcomissie ga inschakelen? Ik weet echt niet meer wat ik hiermee aanmoet. Door ongezond leefklimaat fysieke klachten en voortdurende stress.
Op z’n zachts uitgedrukt: zeer vervelend dit! Zelfs met een klacht indienen over het feit dat Eigen Haard niet eens reageert op een klacht zet niks in gang, sterker, ik krijg niet eens een terugkoppeling.

Als de opzichter binnen mijn woning een inventarisatie komt maken en besluit de zaken te herstellenreparerenmoderniseren, zodat ik in een gezonder leefomgeving zonder stress van woonongemakken kan leven.
Ik zou tevreden zijn als dit binnen een tijdsbestek van twee weken kan (inventarisatie) en binnen 6 weken herstelreparatie etc. (de gestelde eis als ik mij genoodzaakt voel naar de Huurcomissie te stappen.

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Eigen Haard

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Eigen Haard nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door HerAst