Klacht: Niet reageren

op 12 mei 2017 over huurexpert.nl in de categorie Verhuur

Twee weken geleden heb ik mij afgemeld bij huurexpert, toen bleek dat zij automatisch geld afschreven om mijn aanmelding te verlengen. Ik wilde eigenlijk maar twee maanden hiervan gebruikmaken. Heb toen bericht gekregen dat ik ben afgemeld, maar niet mijn geld terug. Ik heb het bedrag zelf gestorneerd, waarop ik de volgende dag direct een aanmaning krijg. Hierop heb ik een e-mail verzonden dat ik mij heb afgemeld en of zij mijn bericht hierover wilden beantwoorden, aangezien ik hierin heb gevraagd hoe het nu moest met uitschrijven en geld terugkrijgen. Hierop geen reactie ontvangen, maar nu wel een tweede aanmaning.
Ik wil ze bellen om dit op te lossen… maar ze hebben geen telefoonnummer! Wat nu?!

Wanneer ik geen aanmaning meer krijg en mijn geld niet alsnog aan hen hoef over te maken.

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over huurexpert.nl

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over huurexpert.nl nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Daphier