Klacht: Niet oplossen waterschade

op 20 augustus 2016 over Aegon in de categorie Verzekering

Op 23 juni 2016 heb ik een waterschade gemeld via mijn tussenpersoon bij Aegon. De houten vloer is er door Aegon uit laten halen op 30-06-2016. Sinds die datum zijn zowel de tussenpersoon Vlasblom-Visser als ik bezig met Aegon om er een nieuwe vloer in te krijgen.
De inhoud van de kasten uit de ruimte waar de vloer uit verwijderd is, staan buiten onder een afdak en worden vochtig.
Bovendien is in de ruimte mijn praktijk gevestigd.
Aegon doet geen enkele moeite het probleem opgelost te krijgen.
Noch als ikzelf bel, noch als de tussenpersoon belt.

Als er een nieuwe vloer in ligt en de extra kosten voor de energie die verbruikt is bij het drogen van de vloer zijn vergoed.

7 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Aegon over deze klacht.

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Aegon in behandeling genomen

Bericht van Aegon

7 maanden geleden - Beste mevrouw Creteer, Wat vervelend dat er nog geen oplossing is voor de door u ingediende schade. Ik zet uw klacht en gewenste oplossing door naar de betreffende afdeling. Zij nemen binnen 10 werkdagen contact met u hierover op. Vriendelijke groet, Marleen Aegon Webcare

7 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Aegon een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Aegon

Heeft op 23 augustus 2016 om 13:40 geantwoord

Beste mevrouw Creteer,

Ik heb begrepen dat u gister gesproken heeft met de behandelaar van het dossier en dat daaruit is gekomen dat de schade wordt afgekocht. Het bedrag wordt vandaag uitgekeerd en kunt u binnen een paar dagen op uw rekening verwachten.

Wij zullen uw klacht hier nu sluiten.

Vriendelijke groet,

Fardou
Aegon Webcare

Heeft op 23 augustus 2016 om 14:09 geantwoord

Ik heb weken geleden van Aegon te horen gekregen dat de waterschade opgelost zou worden door hun herstellijn. Ik mocht verder geen actie ondernemen. We zijn nu 2 maanden verder en dan wordt de schade afgekocht voor een bedrag waarvoor de herstellijn van Aegon de vloer niet wil leggen. Is de klacht opgelost? Neen. Er ligt nog steeds geen vloer in. Ik moet nu een actie gaan ondernemen die in eerste instantie niet mocht en nu alsnog vele weken later, moet.
Er is geen sprake van oplossing.

Bericht van Aegon

7 maanden geleden - Beste mevrouw Creteer, Ik kan me heel goed voorstellen dat het voor u nog niet als opgelost voelt zolang er geen nieuwe vloer in ligt. De schadebehandelaar heeft gisteren contact met uw tussenpersoon gehad en daaruit is gekomen dat dit bedrag representatief is voor het vervangen van de vloer. U ontvangt het bedrag binnen enkele dagen en u kunt dit bedrag gebruiken voor de aanschaf van een nieuwe vloer. Mocht u hier nog vragen over hebben, dan kunt u eventueel ook contact opnemen met uw tussenpersoon. Vriendelijke groet, Gesina Aegon Webcare

Reactie van de melder van de klacht Creteer

7 maanden geleden - Dit had eerder opgelost kunnen zijn. Ik zal het er dan ook niet xomaar bij layen zitten.

Alle klachten die gemeld zijn door Creteer