Klacht: Niet oplossen interne fouten

op 30 juni 2016 over Tele2 in de categorie Alles-in-1

Ik heb op 09-06-2016 een vervroegd contract verlenging aangevraagt met een nieuw toestel aangezien het oude defect is.

Bij de telefonische bestelling gaf de medewerker aan dat er een fout in hun systeem optrad waardoor hij de bestelling niet kon afronden.

Hij zou het door zetten naar het “hoofdkantoor” en deze zou het zo snel mogelijk afronden en ik zou de week erop worden terug gebeld.

Na een week niets meer vernomen te hebben op 15-06nogmaals gebeld wat de status van mijn bestelling is aangezien ik zonder werkend toestel zit.

Hier gaf men aan dat ze direct een melding zouden gaan doen en ik zo snel mogelijk werd terug gebeld en het zou worden opgelost.

Na diverse terugbel acties van mijn kant uit op 20-06 22-06 24-06 (meedere telefoontjes) werd ik constant van t kastje naar de muur gestuurd.

Nu is inmiddels het antwoord dat de desbetreffende afdeling waar het probleem opgelost dient te worden zichzelf 15 werkdagen hebben gegeven om het op te lossen.

Ik als klant heb maar te wachten en men kan geen informatie geven waarom het allemaal zo lang moet duren. Ik moet maar wachten tot men terug belt!

nu bel ik vandaag terug aangezien de termijn van 15 werkdagen is verstreken. Nu blijkt de betreffende afdeling op 27-06 te hebben aangegeven dat ze zichzelf nog tot 05-07 hebben gegeven om de problemen op te lossen. of en wanneer ze dan wel wat kuynnen/ afsluiten is iedereen onbekend.

Ik heb meermaals aangegeven dat ik de bestelling liever niet meer plaats aangezien ik zeer teleurgesteld ben in Tele2. Ook heb ik ze de vraag gesteld hoe het uberhaupt mogelijk is dat een klant een maand moet wachten op een bevestiging van een verlenging laat staan de misschien ooit levering van het product.
Ik kreeg hierop het antwoord dat ze het heel vervelend vinden maar dat de afdeling vast erg druk bezig is en ik moet maar gewoon weer wachten tot 5 juli!

Ik ben hierover dan ook zeer zeer teleurgesteld en Tele2 heeft mijn vertrouwen dan ook zwaar beschadigd.

Tot op heden is er dus nog steeds geen oplossing.

Ik ben tevreden wanneer mijn verlenging wordt bevestigd, dan wel excuses word aangeboden. Tevens zou ik na alles graag geen zaken meer doen met Tele 2. Dit is natuurlijk onmogelijk aangezien ze voor hun eigen wel alles hebben afgedicht door middel van contracten en kunnen ze gerust hun afspraken niet nakomen en mij als klant laten zitten.

Tevens zit in nu al enkele weken zonder toestel en in onzekerheid. Ik verwacht op zijn minst een financiële compensatie en excuses voor het niet na leven van afspraken.

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Tele2

Reactie van de melder van de klacht ThijsSt

10 maanden geleden - Zoals verwacht gaat Tele 2 deze klacht ook niet oplossen. Triest.

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Tele2 nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door ThijsSt