Klacht: Niet opleveren op afgesproken datum

op 02 augustus 2016 over Tele2 in de categorie Alles-in-1

Op 29-6 heb ik Tele2 internet en TV aangevraagd en ik zou dan 2 a 3 dagen voor oplevering het pakket met de router thuis gestuurd krijgen. Op 29-7 had ik nog steeds niet ontvangen en toen heb ik gebeld met Tele2 over de oplever datum.
De medewerker kon mij wel vinden in het systeem maar zag geen reden of notitie waarom ik nog niet was aangesloten etc.. hij zou melding doorsturen.
Op 2-8 heb ik opnieuw gebeld over de status van de oplevering maar de medewerker kon me nog geen nieuws brengen omdat er vijf werkdagen staan voor het beantwoorden van de vraag. Ik wilde af van het contract doordat jullie je afspraken niet nakomen wat oplevering betreft. Daarom stuur ik jullie deze klacht op advies van consuwijzer met daarin het verzoek mijn internet binnen 7 dagen te activeren. Als ik na 9-8-2016 nog steeds geen internet en TV heb dan schrijf ik de geschillen commissie aan en ga ik los op sociale media wat betreft het Tele2 product.
De reden dat ik boos ben is dat ik al eerder heb gebeld met Tele2 of ik eerder geleverd kon krijgen wat niet kon vanwege KPN wat ik begreep. Maar wat ik kwalijker vind is dat ik niets van Tele2 lees jullie hoor en overal zelf achteraan moet. En die 2 maanden in de algemene voorwaarden die jullie kunnen gebruiken voor de oplevering vind ik een aanfluiting echt waar dat is toch niet klantvriendelijk. Hierbij heb ik mijn verhaal gedaan en ik hoop zeer spoedig bericht te mogen ontvangen anders ga ik het op nalatigheid gooien en neem ik verdere stappen.

1. Op tijd bericht van opleverdatum of vertraging (niet gehad)
2. Datum van daadwerkelijke oplevering.
3. Als er niet of op tijd geleverd kan worden wil ik dat tele2 afziet van de 2 maanden die ze mogen gebruiken voor de oplevering (algemene voorwaarden)

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Tele2

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Tele2 nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door dik verhoef