Klacht: Niet opdagen

op 03 september 2018 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Hallo Arriva, (lijn 45)

Ik baal er een beetje van dat de enigste buslijn die ik naar school heb niet komt opdagen en dan gaat ie ook al maar 1 x in het uur. Nu ben ik meer dan een uur te laat op school.
Ik kan dit niet elke keer verantwoorden als dit vaker gaat gebeuren.

Met vriendelijk groeten,

Gewenste Oplossing:

Wanneer de bussen optijd aanwezig zullen zijn.
Zodat ik gewoon optijd op school ben.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Arriva een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Arriva

Heeft op 03 september 2018 om 09:46 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Danique Hommerson,

Wat balen dat je bus niet geweest bent en dat je vertraging had. Ik stuur hierover een melding intern door.

Via https:bit.ly2exK7Cj kun je kijken of je in aanmerking komt voor een vergoeding.

Excuses voor het ervaren ongemak. Heb je nu of in de toekomst nog vragen over deze melding of een ander voorval, dan kun je contact met ons opnemen via onze Twitterpagina onder @Arriva_NL , Facebookaccount www.facebook.comArrivaNederland of ons online contactformulier: http:bit.ly2uFLeFj.

Met vriendelijke groet,
^Wouter
Medewerker Klantenservice Arriva

Alle klachten die gemeld zijn door Danique Hommerson