Klacht: Niet opdagen

LarsH04 op 31 maart 2022 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Ik sta nu al een half uur te wachten op een bus en alle 3 de bussen zijn niet komen opdagen. Dit komt de laatste tijd voor en wordt niet via een app aangegeven. Er zijn mensen die ergens op tijd moeten zijn.

Als er op tijd via een app aangegeven kan worden dat een bus is vervallen en eventueel een compensatie voor het wachten en de problemen op werk hierdoor.

2 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

Bericht van Arriva

2 jaren geleden - Beste LarsH04, Wat jammer om te horen dat je te maken hebt gehad met bussen die niet op kwamen dagen, waardoor je tevergeefs hebt staan wachten. Ik ontvang graag meer informatie over dit voorval: - Op welke buslijn stond je te wachten? - Bij welke halte stond je te wachten? - In welke richting wilde je reizen? Met vriendelijke groet, Annie Medewerker klantenservice

2 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Bericht van Arriva

2 jaren geleden - Beste LarsH04, Wat jammer om te horen dat je te maken hebt gehad met bussen die niet op kwamen dagen, waardoor je tevergeefs hebt staan wachten. Ik ontvang graag meer informatie over dit voorval: - Op welke buslijn stond je te wachten? - Bij welke halte stond je te wachten? - In welke richting wilde je reizen? Met vriendelijke groet, Lina Medewerker klantenservice

Arriva

Heeft op 15 augustus 2023 om 22:08 geantwoord

Beste LarsH04,

Helaas hoorden we niets meer van je.
Daarom sluiten we deze melding af.

Excuses voor het ervaren ongemak. Heb je nu of in de toekomst nog vragen over deze melding of een ander voorval, dan kun je contact met ons opnemen via onze Twitter-pagina onder @Arriva_NL, Facebook-account Arriva Nederland of ons online contactformulier op Arriva.nl.

^Wouter
Medewerker Klantenservice Arriva