Klacht: Niet op tijd leveren

Gwk9 op 24 december 2019 over Intertoys in de categorie Speelgoedwinkels - Ketens

De 23ste december wat cadeautjes besteld. Vandaag (voor bepaalde tijd) besteld, morgen ophalen.
Niet dus !!!! Eerst intertoys winkel gebeld, daarna hoofdkantoor of klantenservice. Die houden zich van de domme. Ik moest maar rekening houden met de drukte. Cadeautjes kopen waar mijn dochter bij was, was optie 2 (ik ben alleenstaand, geen familie) ook geven ze niet netjes aan dat er morgen Niks afgehaald kan worden ivm eerste kerstdag. Geen cadeautjes onder ons boompje.
Ik heb al vaker ellende mee gemaakt met intertoys, dit slaat alles
Ja, ze kunnen hier wel iets aan doen

Nu nog op tijd leveren
hun belofte van snelle levering verwijderen
iets regelen waardoor bestelde spullen toch
netjes geleverd worden b.v door andere bezorg
service
nadenken over feestdagen

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Intertoys

Reactie van de melder van de klacht Gwk9

1 jaar geleden - Net mail gehad van intertoys. Ik moest maar geduld hebben !!!! Nou, na het gezicht van mijn dochter toen ik moest vertellen dat er niks onder de boom ligt morgen voor haar is mijn geduld op. Op tijd besteld, morgen in huis, NEE, op tijd besteld en gezeik !!!!! Raad eens wie er morgen gezellig bij de kerstboom zit cadeautjes uit te pakken ????? NIET MIJN DOCHTER !!!!!

Reactie van de melder van de klacht Gwk9

1 jaar geleden - Super laf !!!! Intertoys weigert te reageren. Raad een wie er nu wel pakjes onder de boom heeft liggen ??? Ook via mail is het enige wat eruit komt sorry en ik moet geduld hebben Wat ooit intertoys was en dan bedoel ik kind vriendelijk is nu een fabriek waar het om geld draait

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Intertoys nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Gwk9