Klacht: Niet op tijd komen van de bus!

op 19 december 2012 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Gister 17-12-2012 kwam lijn 2 van Arriva in Lelystad ruim 6min te laat, waardoor ik mijn aansluiting had gemist. Vandaag 18-12-2012 komt die zelfde lijn 2 om 8:16 gewoon helemaal niet opdagen?? Erg slecht dit!

Gewenste Oplossing:

Hier is dan ook maar 1 oplossing voor en dat is ervoor te zorgen dat de bussen wel en op tijd rijden!!! Met de winter en sneeuw/ ijs vertraging oke dat is tot daar aan toe maar met gewoon droog weer kan dit echt niet!

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Arriva een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Arriva

Heeft op 19 december 2012 om 08:40 geantwoord

Geboden Oplossing:

Hartelijk dank voor uw reactie via de website klacht.nl. We stellen het op prijs dat u uw ervaringen met onze dienstverlening laat weten. Wij kiezer er voor om uw reactie via ons eigen registratiesysteem op te lossen, dit geeft ons een betere mogelijkheid om uw reactie snel en op de juiste wijze af te handelen.
U kunt uw reactie rechtstreeks bij ons achterlaten via https://www.arriva.nl/nc/klantenservice/neem-contact-op

Wij wensen u nog een Goede Reis!

Alle klachten die gemeld zijn door VanWenum