Klacht: Niet op sturen van telefoon

Omdat ik vergeten was mijn huisnummer in te vullen is mijn telefoon retour gegaan naar dynafix. Vervolgens blijft hij daar dagen liggen terwijl ze nu wel het huisnummer hebben en sturen ze hem niet gelijk op.

Ditect op sturen en de telefoonkosten van 75 euro vergoeden

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Dynafix

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Dynafix over deze klacht.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Dynafix nog niet in behandeling is genomen.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Dynafix in behandeling genomen

Bericht van Dynafix

1 jaar geleden - Geachte klant, Wij hebben uw toestel inderdaad retour ontvangen van DHL waarbij deze door een fout opnieuw ingeboekt is voor reparatie. Het toestel ligt dus momenteel bij de monteur. Ik heb voor u contact gehad met mijn collega's bij de reparatie-afdeling om te zorgen dat deze vandaag nog uitgeboekt wordt om retour te zenden. Wanneer dit gedaan is zal ik zorgen dat deze zsm de deur uit zal gaan. Ik ga er vanuit dat u hooguit begin komende week uw toestel retour zal ontvangen. Onze excuses voor dit ongemak. Betreffende de belkosten, deze kunnen wij u tot onze spijt niet vergoeden. Daar wij ook per mail, en bijvoorbeeld via social media contact kan opnemen zonder hiervoor kosten te maken kunnen wij niet vergoeden wanneer u belt, dit betreft tenslotte een eigen keuze. Zoals beloofd zal ik uw case in de gaten houden en zal ik zorgen dat deze zsm naar u retour komt. Met vriendelijke groet, Dynafix WeCare Team.

Bericht van Dynafix

1 jaar geleden - Geachte klant, Uw toestel ligt inmiddels klaar voor verzending, het enige wat ik u wil vragen is wanneer ik de levering mag inplannen voor u. De eerste levermogelijkheid die ik u kan bieden is morgen overdag tussen 09.00 en 18.00 uur, mocht dit echt niet kunnen kan ik ook kijken of ik de avond geregeld krijg voor u. Zou u mij aan kunnen geven wanneer dit voor u uit zou komen? Mocht het morgen niet kunnen kan het iedere andere werkdag ingepland worden. Hopende van u te vernemen. Met vriendelijke groet, Dynafix WeCare Team.

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Dynafix een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Dynafix

Heeft op 06 juni 2016 om 09:06 geantwoord

Geachte klant,
Daar wij geen reactie meer hebben ontvangen op onze communicatie zullen wij de klacht voor u sluiten.
Mocht u toch nog willen reageren mag dit uiteraard altijd nog via de klacht, dit is ook mogelijk wanneer deze afgesloten is.

Hopende u zo voldoende te hebben geïnformeerd, mocht dit niet zo zijn vernemen we het uiteraard graag van u.

Dynafix WeCare Team.

Alle klachten die gemeld zijn door stijntje de vries dijkstra