Klacht: Niet op komen dagen van de bus

op 13 september 2018 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Bericht van Arriva

3 maanden geleden - Beste Elinevanderwal, Wat balen dat de bus niet kwam. Heb je voor mij je lijnnummer? Met vriendelijke groet, ^Wouter Medewerker Klantenservice Arriva

Reactie van de melder van de klacht Elinevanderwal

3 maanden geleden - Lijn 292

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Arriva een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Arriva

Heeft op 13 september 2018 om 23:08 geantwoord

Geboden Oplossing:

Bedankt voor je reactie.
Ik kan helaas geen bijzonderheden vinden voor deze lijn.
Daarom heb ik je klacht intern doorgegeven in de regio. Daar zal het verder opgepakt en uitgezocht worden.

Ik hoop dat het niet weer voorkomt. Excuses voor het ervaren ongemak die je hebt gehad doordat de bus niet is geweest.

Mocht je nu of in de toekomst nog vragen hebben over deze melding of een ander voorval, dan adviseer ik je om contact met ons op te nemen via onze Twitterpagina onder @Arriva_NL of via onze Facebookaccount Arriva Nederland.

Met vriendelijke groet,
Lina
Arriva Klantenservice Medewerker

Alle klachten die gemeld zijn door Elinevanderwal