Klacht: Niet op komen dagen en niet teruggebeld worden

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

23 april een afspraak voor onderhoud, onderhoud gedaan maar wel een kraan kapot gemaakt.
We zouden de volgende dag gebeld worden om een afspraak te maken voor de kraan.

Volgende dag natuurlijk niet gebeld, moesten we zelf doen. Afspraak gemaakt voor 30 april.
Diegene is niet op komen dagen.

Na tientallen keren gebeld te hebben, klachtenformulier afgelopen week ingevuld, en gewoon nog steeds niks gehoord!

Echt te slecht voor woorden dit.

Gewenste Oplossing:

We willen z.s.m. de kraan gemaakt hebben die ze kapot gemaakt hebben.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Energiewacht in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Energiewacht een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Energiewacht

Heeft op 18 mei 2020 om 09:21 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door Abcdefghijklmnopq