Klacht: Niet op komen dagen

op 19 februari 2018 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Hallo.
Lijn 53 geleen-hoensbroek is om 6.18 niet komen opdagen!
Dit is dus niet normaal..
Gebelt met klantenservice, zou zo snel mogelijk een bus aankomen, vervolgens een uur zitten wachten!!!!

Hoe hiermee verder..

Gewenste Oplossing:

Normaal op tijd komen!
En niet te lang moeten wachten op een vervolg bus!!

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Arriva een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Arriva

Heeft op 19 februari 2018 om 08:42 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Sandy108,

Jeetje, dat is niet zo mooi om te lezen. Ik begrijp uit je klacht dat de bus niet is komen opdagen en dat je daarna met ons belde en er toen werd verteld dat er een bus zou komen. Erg vervelend! Ik heb helaas geen reden kunnen ontdekken. Ik zal het onder de aandacht brengen. Excuses voor het ongemak!

Met vriendelijke groet,

^Jimmy
Webcareteam Arriva

Alle klachten die gemeld zijn door Sandy108