Klacht: Niet op de plaats van bestemming kunnen komen door stroomstoring

op 28 november 2016 over NS in de categorie Openbaar Vervoer

Hallo Ns,

Ik had vandaag erg belangrijke afspraak in t ziekenhuis bij de proffesor met mijn vriendin. We zijn vertrokken vanuit Boxtel maar we stranden in Tilburg. Door stroomstoring in Breda konden we niet optijd bij onze belangrijke bestemming komen.
Toen mijn moeder gebeld die bij de kapper zat. Mijn moeder heeft afspraak afgebroken en half geknipt de auto ingesprongen en naar Leiden gereden. We waren te laat bij de afspraak en hadden kort even proffesor gesproken maar moeten terug komen en de eerste afspraak is half januari. Op de terug vet in de file. En wat nog vervelender is wat dat mijn moeder verpleegkundigehulp wilde aanbieden bij groot ongeluk en dat agent haar beboete omdat ze klein stukje bij een weg gereden had met een kruis. Dus de afrekening van deze dag is erg duur. 2 Kaartjes gekocht van boxtel naar leiden retour , met de auto brandkasten en een boete van 230 en dat allemaal omdat er treinstoring was in Breda en wij niet gebruik konden maken van t openbaar vervoer . Hopelijk kunnen jullie ons tegenkomt komen voor de kosten .

Ik zou graag de 2 kaartjes en de brandstofkosten terug willen ..

1 week geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over NS

7 dagen geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over NS nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Nienke of Monique