Klacht: Niet op de juiste wijze behandeld door een medewerker

op 19 oktober 2016 over Arag in de categorie Verzekering

Beste heer/mw,

Ik heb bij jullie een lopende zaak ten aanzien van een aanrijding heb toen per mail een bericht gehad met de mededeling dat ik in het ongelijk ben gesteld omdat de persoon die mijn zaak in handen heeft op google map had gezien dat er daar een drempel was en ik dus fout zat wat helemaal niet het geval is ook vraag ik me af zonder dat er goed uitgezocht wordt gelijk een beslissing te hebben genomen ten nadeel van mij en in het voordeel van de tegenpartij. Door haar manier van praten is duidelijk gebleken dat ze geen zin had voor mij rechten op te komen en deze zaak snel wilde afhandelen. Ik moet zeggen dat ik heel erg ontevreden ben over de gang van zaken ook omdat de betreffende medewerker nu met vakantie is terwijl ik op haar verzoek een foto van de plek van de aanrijding hebt opgestuurd en tenminste op een bericht van ontvangst had gerekend vandaag heb ik na telefonisch contact begrepen dat de medewerker dus met vakantie is en gevraagd zal worden mij terug te bellen. Ik vindt het niet de juiste gang van zaken en uit mijn duidelijke ontevredenheid hierover.

A.F Emanuelson
Harry Denisstraat 58
2553 RC Den Haag
Tel: 070-3310624

Als deze zaak goed uitgezocht wordt en ik mijn gelijk krijg.

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arag over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Arag in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door emanuf