Klacht: Niet ontvangen, willen niets doen

op 05 juli 2016 over Tommy Teleshopping in de categorie Teleshopping

Ik bestelde in april een borstel bij hen, zat toen in het midden van een verhuis, dus veel over en WEER gerij.
Op een gegeven moment heb ik hun aangeschreven met de vraag waar de borstel blijft en krijg als antwoord volgens de Post is hij afgeleverd?? Aan wie kunnen ze niet zeggen, want er is niet voor afgetekend? Wel dus niet aan mij. Na vele mails waarin ik vraag me ofwel de borstel ofwel mijn geld terug te geven, krijg ik vandaag een mail dat ik geen antwoord meer ga krijgen op mijn mails? Dus voor hen stopt het en ik heb niets..NEE dat neem ik niet, ik wil zelfs hun borstel niet meer, alleen mijn centjes.

Wanneer ik mijn geld terug heb.

10 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Tommy Teleshopping over deze klacht.

10 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Tommy Teleshopping in behandeling genomen

10 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Tommy Teleshopping een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Tommy Teleshopping

Heeft op 05 juli 2016 om 08:08 geantwoord

Beste Klant,

Naar aanleiding van uw klacht hebben wij u telefonisch gecontacteerd, helaas te vergeefs.

Daar wij u als klant zeer waarderen zullen wij u het aankoopbedrag twv €42.84 terugstorten. Per mail ontvangt u het verzoek om u ons het iban rekeningnummer toe te zenden.

Onze welgemeende excuses voor het ongemak.

Team Tommy Teleshopping.

Alle klachten die gemeld zijn door Talgmail