Klacht: Niet ontvangen wat ik besteld heb

op 13 januari 2014 over MiniInTheBox.com in de categorie Gadgets

Op 27 december heb ik 2 hoesjes voor mijn samsung galaxy s4 mini besteld en een hoesje met een full body touch pen en protective film voor mijn samsung galaxy tab. Vandaag heb ik mijn bestellingen ontvangen. Tot mijn verbazing heb ik een hoesje ontvangen voor een s4 ipv een s4 mini, ook op de paklijst stond vermeld hardcase voor s4 mini. Gelukkig was de andere wel zoals ik het besteld had.

Nu het volgende, bij het hoesje van de Samsung galaxy tab heb ik wel een protective film ontvangen maar helaas geen pen…

Ik zou graag ook werkelijk de producten willen ontvangen zoals ik ze besteld heb.

3 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar MiniInTheBox.com over deze klacht.

MiniInTheBox.com

Heeft op 16 februari 2014 om 06:50 geantwoord

Beste klant,

We vinden het erg vervelend om te horen hoe uw bestelling bij MinInTheBox is verlopen. Onze welgemeende excuses voor het probleem en veroorzaakte ongemak, we zoeken graag met u naar een passende oplossing.

Wij hebben op 16 februari een email naar u gestuurd naar uw inlog email van Miniinthebox. Wij vragen u contact met ons opnemen met een antwoord op de verstuurde e-mail. U kunt de ticket/email ook lezen nadat u bij 'Mijn Account'- ‘Mijn vragen’ inlogt op onze site.

Wij willen u graag mededelen dat onze klantendienst altijd bereikbaar is en binnen 24 uur de vragen van onze klanten beantwoord.

Hieronder hoe u een ticket kunt indienen en lezen:

De Klantendienst
MiniInTheBox

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door MiniInTheBox.com in behandeling genomen

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat MiniInTheBox.com een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Reactie van de melder van de klacht Elleinad

3 jaren geleden - Met tevredenheid wil ik laten weten dat het probleem is opgelost.

Alle klachten die gemeld zijn door Elleinad