Klacht: niet ontvangen van het bestelde

op 12 oktober 2017 over Groupdeal in de categorie Coupon Sites

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Op 25 september jl heb ik een merino schapenvacht besteld.
Via ideal heb ik de schapenvacht betaald en daarvan een factuur gekregen.
Tot op heden heb ik nog niets van u ontvangen.
Gaarne wil ik dat u dit uitzoekt en mij daar via de mail op de hoogte stel.
met vriendelijke groeten
Sjoerd Etten
Ordernummer GD4313346 factuurnummer CP4115424

Gewenste Oplossing:

Ik wil alsnog het bestelde en betaalde schapenvacht ontvangen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 week geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Groupdeal

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 dagen geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Groupdeal nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 dagen geleden - Deze klacht is zojuist door Groupdeal in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 dagen geleden - We hebben bericht ontvangen dat Groupdeal een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Groupdeal

Heeft op 15 oktober 2017 om 16:09 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste heer Etten,

Erg vervelend dat de levering van uw bestelling vertraging heeft opgelopen!
Echter, wij hebben u wel een aantal keer gemaild om u op de hoogte te houden van de status aangezien de levering door logistieke problemen bij de leverancier helaas vertraagd is.

Op dit moment ligt uw bestelling bij transportbedrijf DPD, dus u kunt het schapenvacht binnen enkele werkdagen verwachten.

Onze excuses voor de vertraging.

Met vriendelijke groet,

Team GroupDeal
info@groupdeal.nl

Alle klachten die gemeld zijn door troetel9