Klacht: niet ontvangen van een ring

op 25 juli 2016 over MiniInTheBox.com in de categorie Gadgets

heb maanden geleden 3 ringen besteld
heb er maar 2 ontvangen weet het bestelnummer niet
maar kunnen hun nakijken

Ik ben tevreden als ik mijn ring krijg
het heeft lang genoeg geduurd
Niks laten ze weten hoe of wat

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar MiniInTheBox.com over deze klacht.

Bericht van MiniInTheBox.com

1 jaar geleden - Wat is uw bestelnummer, dan kunnen wij dit doorgeven aan de klantenservice

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door MiniInTheBox.com in behandeling genomen

Bericht van MiniInTheBox.com

1 jaar geleden - Sorry zonder bestelnummer kunne wij u niet helpen. Logt u zich in in uw account, daar vindt u uw bestelnummer. mvrgr

11 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat MiniInTheBox.com een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

MiniInTheBox.com

Heeft op 19 augustus 2016 om 08:06 geantwoord

Beste Frieda Voogt,

Onze oprechte verontschuldigingen voor de vertraagde bestelling. Het is zeer ongebruikelijk dat u uw zending nog steeds niet hebt ontvangen.

Wij zullen een herzending van uw pakket voor u regelen via de traceerbare Airmail, omdat we denken dat uw zending bij de douane ligt, of kwijt is geraakt tijdens het transport. Maar vriendelijk verzoeken wij u het tweede pakket te weigeren indien het oorspronkelijke pakket later wordt afgeleverd door uw lokale postkantoor.

Let op: de verwerkings- en verzendtijden zijn identiek aan uw eerste bestelling.

Zodra we uw pakket opnieuw hebben verzonden, sturen we u een bevestigingsmail ter referentie. Wij danken u voor uw begrip.

Nogmaals onze verontschuldigingen voor de vertraging en enig ongemak dat dit wellicht heeft veroorzaakt. We hopen u in de toekomst weer van dienst te kunnen zijn.

Carla
www.miniinthebox.com