Klacht: niet ontvangen producten.

op 25 maart 2013 over MiniInTheBox.com in de categorie Gadgets

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Stuur me de batterijen of stuur me het geld terug.

Gewenste Oplossing:

Ik moet niet terugbetaald worden, maar ontvang liever de batterijen die ik bestelde. Dit liet ik verschillende malen weten, maar kreeg geen antwoord terug. Men kreeg zelfs een kopie van hetgeen verzonden is en wat er verpakt werd. Hier kon men duidelijk zien dat de batterijen niet verpakt en dus ook niet verzonden werden.

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door MiniInTheBox.com in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat MiniInTheBox.com een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

MiniInTheBox.com

Heeft op 05 augustus 2013 om 12:01 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste klant,

We vinden het erg vervelend om te horen dat uw pakket vertraging heeft gelopen. Onze welgemeende excuses voor het probleem en veroorzaakte ongemak. Wij hebben zojuist een email naar u gestuurd met daarin een voorstel tot oplossing. Mocht u hierover nog verdere vragen hebben, dan kunt u contact met ons opnemen in een antwoord op de verstuurde e-mail.

Met vriendelijke groet,

De klantenservice
Lightinthebox/MiniInTheBox

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van MiniInTheBox.com beoordeeld.

Heeft op 07 augustus 2013 om 06:49 geantwoord

Na lang wachten eindelijk batterijen ontvangen. Ze geven steeds een bommelding op de laptop.

Alle klachten die gemeld zijn door Feri