Klacht: Niet ontvangen pakket

op 29 september 2017 over Kiala in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Op 20-09 is mijn pakket aangemeld, op 22 -09 ingeleverd en wordt naar sorteercentrum gebracht ik heb wel een nummer maar kan heb niet traceren omdat wanneer ik de webwinkel intoetst kent hij hem niet de winkel in Voorthuizen staat wel op hun landkaart om hem te vinden maar niet in het systeem om de webwinkel in te voeren. Telefonisch een waardeloos contact drie vier keer toetsen intoetsten om te worden doorverbonden en de tikken gaan maar door voor 90 cent per minuut ook moet je al een toetst indrukken om een Nederlandse stem te horen. Ook staat de naam en adres verkeerd vermeld op hun landkaart. Is het nu nummer NL30517 of K00517 en er staat Hoofdstraatug waar dat vandaan komt????

Gewenste Oplossing:

Op dit moment helemaal ontevreden het pakket komt uit Haarlem is dit nu zo ver.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Kiala

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Kiala nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Karel pimpenel