Klacht: Niet ontvangen monskapjes

op 20 mei 2020 over Outspot in de categorie Adviezen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ook wij hebben 2 weken geleden mondkapjes besteld en betaald maar nog steeds niet ontvangen.
Heb ze gemaild en gebeld (een antwoord apparaat vertelt je dat je moet mailen), maar geen enkele reactie.

Gewenste Oplossing:

Als ik mijn bestelling binnen heb

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Outspot

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Outspot nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Outspot in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Outspot een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Outspot

Heeft op 28 mei 2020 om 11:23 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste klant

Bedankt om contact op te nemen met de helpdesk van Outspot.

De leveringstermijn staat steeds vermeld onderaan de aanbieding bij ‘Praktisch’ en op uw aankoopbevestiging. We hebben de termijn voor u opgezocht. Deze bedraagt maximum 3 weken en u heeft de bestelling op 06052020 geplaatst.

Maar zoals u weet, zijn het zeer uitzonderlijke tijden. De coronacrisis zorgt voor heel wat extra druk op de postdiensten en bijgevolg heel wat vertragingen. Daarom kan het aanzienlijk langer duren vooraleer u uw pakketje ontvangt, waarvoor onze excuses.
We willen u vriendelijk vragen in deze uitzonderlijke omstandigheden nog wat geduld uit te oefenen en ons opnieuw te contacteren als uw pakketje in de loop van volgende week nog steeds niet is toegekomen.

Onze excuses voor het ongemak.

Indien u nog opmerkingen of vragen heeft, aarzel dan niet om ons te contacteren. We helpen u graag verder.

Met vriendelijke groeten,

Het Outspot-team

Alle klachten die gemeld zijn door Marjan Bos