Klacht: Niet ontvangen ipad hoesje

op 16 september 2017 over Groupdeal in de categorie Coupon Sites

Onderstaande bestelling heb ik nog steeds niet ontvangen van Groupsdeal

GD4296825

Factuurnummer
CP4098028

Prijs Aantal Subtotaal
€7,95 ipv €24,95 – Roterende iPad/Tablet Case; Geschikt voor Apple en Samsung. In verschillende kleuren
Roterende iPad/Tablet Case

Subtotaal € 9,01
BTW (21%) € 1,89
Eindtotaal (inclusief BTW)
€ 10,90
Je bestelling wordt uiterlijk 6 september verzonden.

* Bij brievenbuspost moet je rekening houden met (maximaal) vijf werkdagen (vanaf de verzenddatum) voordat je bestelling afgeleverd wordt.

Mocht je bestelling onverhoopt niet naar wens zijn, dan dien je binnen 14 dagen na ontvangst het product (ongebruikt en in de originele verpakking) te retourneren. Indien het een hygiëne product betreft is het niet meer mogelijk om deze te retourneren wanneer deze uit de verpakking is gehaald.

Vermeld bij alle correspondentie het ordernummer GD4296825, het dealnummer 13179
Aankoopdatum
20-08-2017

Hoesje geleverd of geld terug gestort

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Groupdeal

Reactie van de melder van de klacht SylviaValeria

2 maanden geleden - Uiteindelijk toch nog bezorgd

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Groupdeal nog niet in behandeling is genomen.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Groupdeal in behandeling genomen

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Groupdeal een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Groupdeal

Heeft op 26 september 2017 om 14:43 geantwoord

Beste mevrouw van de Weerd,

Het heeft zo te zien even mogen duren voordat de bestelling bij u in de brievenbus lag! Onze oprechte excuses voor de vertraging.
Wel is het erg fijn om te vernemen dat de tablet case alsnog op 16 september bij u geleverd is.

Mocht u verder nog vragen hebben dan vernemen wij het graag op info@groupdeal.nl.

Team GroupDeal
info@groupdeal.nl

Alle klachten die gemeld zijn door SylviaValeria