Klacht: Niet ontvangen goederen

op 19 mei 2020 over Paypal in de categorie Betalingsdiensten

Als eerste wil ik melden dat ik al eerder 2 x een mail heb gestuurd en geen antwoord heb gekregen.

Volgens de leverancier zijn de goederen afgeleverd door post.nl
Ik heb contact gehad met post.nl en zij vertelde mij dat een man de goederen in ontvangst heeft genomen, zij kwamen met datum en tijdstip.

Ik kon post.nl bewijzen dat ik op deze data en tijd in het ziekenhuis was voor een operatie controle.

Ik heb jullie ook in de mail die ik eerder stuurde laten zien dat het bedrijf de mensen oplicht, meerdere mensen betaalde net als ik 27 euro, dat stond ook bij het product, en achteraf kost het 168 euro.

Hier ga ik niet mee akkoord, zou dus ook de goederen hebben terug gestuurd. Ik heb 1x iemand van jullie gesproken over dat hoge bedrag en gedaan wat mij werd verteld, het bedrijf berichten dat ik niet akkoord ga met dit bedrag. En nu krijg ik een incasso buro op mijn dak, deze heb ik gebeld en zij vragen een claim nummer, kunt u die naar mij mailen.
Als u mijn verleden bij jullie bekijkt kunt u zien dat ik normaal altijd betaal, en bijna nooit hoge bedragen bestel.

Ik ben tevreden als u het bedrag bij intech terug vorderd en de incasso teniet doet. Hoop met jullie tot een goede oplossing te komen.

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Paypal

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Paypal nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door koos Kreukniet