Klacht: niet ontvangen facturen

op 12 juni 2017 over Fa-Med B.V. in de categorie Betalingsdiensten

Een paar jaar geleden ben ik veranderd van tandarts. Mijn nieuwe tandarts laat de facturering over aan Famed. Na een van mijn eerste bezoeken aan de mijn nieuwe tandarts krijg ik op een gegeven moment een herinnering van Famed voor een factuur die ik niet betaald zou hebben. Maar ik had geen factuur ontvangen. Ik heb dit ook netjes gemeld aan Famed. Ik heb daar geen reactie op ontvangen.
Bij latere bezoeken aan mijn tandarts komt het steeds vaker voor dat ik de facturen van Famed niet ontvang of veel later ontvang dan de datum op de factuur zelf. In de herinneringen stelt Famed dat ik de originele factuur wel ontvangen heb. Nu heb ik er dus genoeg van dat Famed facturen niet stuurt of heel erg laat. Het is 1x voorgekomen dat ik de herinnering en factuur op dezelfde dag ontvang.
Zoals gezegd heb ik er genoeg van en dat deel ik ook mede aan Famed. Ik wil dat Famed bewijs levert dat de orignele factuur door mij ontvangen is. Famed reageert door mij alsnog de factuur te sturen maar geeft later aan dat het mijn verantwoordelijkheid is of die factuur ontvangen is. Ik moet dat met mijn postbezorger bespreken. Ik vind dit een hele vreemde reactie. Ik geef aan Famed aan dat ik niet de opdrachtgever ben voor het versturen van de facturen en dat ik daar dus geen invloed op heb. Van de zijde van Famed blijft het nu stil. Als oplossing heb ik nu bedacht; ik stop bij mijn tandarts, zodat ik af ben van die vreselijke mensen bij Famed.

geef bewijs dat ik die facturen ontvangen heb. En ik wil weten waarom Famed de facturen niet verstuurd.

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Fa-Med B.V. over deze klacht.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Fa-Med B.V. in behandeling genomen

3 weken geleden - We hebben bericht ontvangen dat Fa-Med B.V. een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Fa-Med B.V.

Heeft op 01 augustus 2017 om 16:20 geantwoord

Heeft op 07 augustus 2017 om 07:13 geantwoord

er wordt geen bewijs geleverd dat ik facturen ontvangen heb. dan wordt er ook aangegeven dat er getracht is telefonisch contact te krijgen. Dat geloof ik niet. ik ben niet gebeld door Famed.
Alle famed medewerkers zijn leugenaars.

Alle klachten die gemeld zijn door berlow