Klacht: niet ontvangen bestelling, wel betaald

op 24 januari 2017 over Homeshopper in de categorie Internetshops - Huishoudelijke artikelen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

op 14-1-2017 2x een leren hesje besteld en met IPay betaald. Tot op heden geen enkele reactie, nog op mijn mail en evenmin op het ingevulde contactformulier.
gebeld met nummer op de site à 50 ct per gesprek maar kreeg hier de melding dat men niets kon doen en dat er alleen nog maar via de webshop gereageerd kon worden.

Gewenste Oplossing:

og geld terug of de spullen nog deze week leveren.

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Homeshopper over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Homeshopper in behandeling genomen

Bericht van Homeshopper

4 maanden geleden - geachte klant werd op 2 februari terug betaald. gelieve klacht af te sluiten. bij voorbaat dank homeshopper.nl

Alle klachten die gemeld zijn door jariwima