Klacht: Niet ontvangen bestelling

[email protected] op 31 augustus 2021 over Mirago in de categorie Internetshops - Schoenen

Ik heb een bestelling geplaatst bij webshop Mirago op 8 augustus jl , had de klacht al gemeld bij jullie maar nu heb ik alsnog een trackings nummer. Deze had ik niet terwijl ik nu onder de trackings nummer ziet staan dat het pakket verzekerd is. Deze bestelling nooit ontvangen jullie hadden al contact opgenomen. De trackings nummer is. 3SALX000004703829 wanneer ik dat intyp geef deze niet gevonden aan. Dit is echt de tracking nummer ,ik kan jullie evt een foto sturen van de bestelling. Met vriendelijke groeten, Toos Snijers E-mail: [email protected]

Ik hoop dat Mirago nu wel bereid is om deze klacht in behandeling te nemen, zeker nu ik een trackings nummer heb. Daarbij wens ik de bestelling te mogen ontvangen!

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Mirago

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Mirago nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door [email protected]