Klacht: niet ontvangen bestelling

op 09 april 2013 over MiniInTheBox.com in de categorie Gadgets

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Op 3 maart bestelling gedaan deze is per 17 maart met vliegtuig overgekomen nu is het 9 april en heb de bestelling nog steeds niet ontvangen.
Tevens is het moeilijk jullie te bereiken en na 3 e-mails nu de 4e wordt mijn geduld wel steeds minder.
Op dit moment geen enkel vertrouwen in jullie bedrijf.
Het betreft ordernummer 1303041103998527
Graag hierop uw antwoord

Gewenste Oplossing:

Of nieuwe levering en anders het geld retourneren.
Als men hieraan niet kan voldoen

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door MiniInTheBox.com in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat MiniInTheBox.com een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

MiniInTheBox.com

Heeft op 02 augustus 2013 om 08:45 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste klant,

We vinden het erg vervelend om te horen dat uw pakket vertraging heeft gelopen. Onze welgemeende excuses voor het probleem en veroorzaakte ongemak. Wij hebben zojuist een email naar u gestuurd met daarin een voorstel tot oplossing. Mocht u hierover nog verdere vragen hebben, dan kunt u contact met ons opnemen in een antwoord op de verstuurde e-mail.

Met vriendelijke groet,

De klantenservice
Lightinthebox/MiniInTheBox

Alle klachten die gemeld zijn door nero2303