Klacht: niet ontvangen

op 16 mei 2020 over Telegraaf in de categorie Kranten - Landelijk

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Telegraaf over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Telegraaf in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Telegraaf een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Telegraaf

Heeft op 18 mei 2020 om 11:10 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer Van den Berg,

Bedankt voor uw bericht waarin u aangeeft geen Telegraaf te hebben ontvangen. Onze excuses voor het ongemak.

Goed dat u dit aan ons doorgeeft. Als abonnee mag u van ons een correcte bezorging van uw krant verwachten.

Wij hebben uw melding inmiddels aan onze bezorgdienst doorgegeven en doen er alles aan om de bezorging van uw krant verder goed te laten verlopen en herhaling te voorkomen.

Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.
Met hartelijke groet,

MH- Webcare Team

Alle klachten die gemeld zijn door vandeberg