Klacht: Niet ontvangen

op 19 februari 2018 over MiniInTheBox.com in de categorie Gadgets

Ik heb 31 oktober een bestelling gedaan bij MiniInTheBox.nl en deze bestelling is nogsteeds niet aangekomen. Ik heb meerdere mailtjes gestuurd en ik kreegn standaard mailtjes terug dat het verzonden was. Hij had er al lang moeten zijn maar ik heb nog niks ontvangen.

Als het pakketje wordt geleverd of als ik mijn geld terug krijg.

9 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar MiniInTheBox.com over deze klacht.

9 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door MiniInTheBox.com in behandeling genomen

9 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat MiniInTheBox.com een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

MiniInTheBox.com

Heeft op 19 februari 2018 om 21:11 geantwoord

Beste william van omme,

Onze oprechte verontschuldigingen voor de vertraagde bestelling. Het is zeer ongebruikelijk dat u uw zending nog steeds niet hebt ontvangen.

Wij zullen een herzending van uw pakket voor u regelen via de traceerbare Airmail, omdat we denken dat uw zending bij de douane ligt, of kwijt is geraakt tijdens het transport. Maar vriendelijk verzoeken wij u het tweede pakket te weigeren indien het oorspronkelijke pakket later wordt afgeleverd door uw lokale postkantoor.

Let op: de verwerkings- en verzendtijden zijn identiek aan uw eerste bestelling.

Zodra we uw pakket opnieuw hebben verzonden, sturen we u een bevestigingsmail ter referentie. Wij danken u voor uw begrip.

Nogmaals onze verontschuldigingen voor de vertraging en enig ongemak dat dit wellicht heeft veroorzaakt. We hopen u in de toekomst weer van dienst te kunnen zijn.

Carla
www.miniinthebox.com

Alle klachten die gemeld zijn door Milliaw