Klacht: niet ontvangen

op 12 mei 2017 over Telegraaf in de categorie Kranten - Landelijk

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Telegraaf over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Telegraaf in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Telegraaf een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Telegraaf

Heeft op 12 mei 2017 om 14:38 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte mevrouw Stuijvenberg,

Hartelijk dank voor uw bericht.

Vervelend dat u de krant vandaag niet bezorgd heeft gekregen. Onze excuses hiervoor. Wij hebben de bezorgdienst direct geinformeerd. De bezorger gaat ervoor zorgen dat de krant morgen weer netjes bij u in de brievenbus ligt.

Uiteraard word deze gemiste krant aan u vergoed.

Mocht u nog vragen hebben dan horen wij het graag.

Met vriendelijke groeten,

BR - Webcare Team

Alle klachten die gemeld zijn door neeltje48