Klacht: niet ontvangen

op 30 november 2016 over MiniInTheBox.com in de categorie Gadgets

levertijd 10 tot 20 werkdagen v/a 17-10-2016.
dit zijn inmiddels 29 werkdagen en nog niets mogen ontvangen.

als er op tijd word geleverd.

2 weken geleden - Ik heb een email gestuurd naar MiniInTheBox.com over deze klacht.

1 week geleden - Deze klacht is zojuist door MiniInTheBox.com in behandeling genomen

1 week geleden - We hebben bericht ontvangen dat MiniInTheBox.com een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

MiniInTheBox.com

Heeft op 30 november 2016 om 21:33 geantwoord

Beste jan oosting,

Onze oprechte verontschuldigingen voor de vertraagde bestelling. Het is zeer ongebruikelijk dat u uw zending nog steeds niet hebt ontvangen.

Wij zullen een herzending van uw pakket voor u regelen via de traceerbare Airmail, omdat we denken dat uw zending bij de douane ligt, of kwijt is geraakt tijdens het transport. Maar vriendelijk verzoeken wij u het tweede pakket te weigeren indien het oorspronkelijke pakket later wordt afgeleverd door uw lokale postkantoor.

Let op: de verwerkings- en verzendtijden zijn identiek aan uw eerste bestelling.

Zodra we uw pakket opnieuw hebben verzonden, sturen we u een bevestigingsmail ter referentie. Wij danken u voor uw begrip.

Nogmaals onze verontschuldigingen voor de vertraging en enig ongemak dat dit wellicht heeft veroorzaakt. We hopen u in de toekomst weer van dienst te kunnen zijn.

CustomerService
www.miniinthebox.com

Alle klachten die gemeld zijn door jan oosting