Klacht: niet ontvangen

op 17 september 2016 over Telegraaf in de categorie Kranten - Landelijk

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Telegraaf over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Telegraaf in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Telegraaf een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Telegraaf

Heeft op 20 september 2016 om 11:52 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer/mevrouw Van der Putte,

Bedankt voor uw bericht.

Wij vinden het vervelend om te vernemen dat u afgelopen zaterdag de bijlagen heeft moeten missen.

Onze excuses voor het ongemak.

Wij hebben uw klacht doorgezet naar de bezorgdienst. Zij zullen er zorg voor dragen dat de bezorging vanaf heden weer naar wens verloopt.

Indien u deze bijlagen nog willen lezen, dan kunt u dit doen via onze krant-app of via https://www.telegraaf.nl/telegraaf-i/.

Mocht u nog vragen hebben, dan verzoeken wij u vriendelijk om contact met ons op te nemen.

Met vriendelijke groet,

SA- De Telegraaf

Alle klachten die gemeld zijn door vanderputte