Klacht: Niet ontvangen

op 23 juli 2016 over Telegraaf in de categorie Kranten - Landelijk

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Wij hebben een weekendabbonnement en de eerste maanden verliep dat prima, maar nu reeds een maand of 4 ontvangen wij erg vaak maar 1 krant, of vrijdag of zaterdag! Dat is nog een duur abbonnement zo.

Gewenste Oplossing:

Als dit zo blijft wil ik graag met onmiddelijke ingang van ons abbonnement af

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Telegraaf over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Telegraaf in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Telegraaf een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Telegraaf

Heeft op 26 juli 2016 om 10:12 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer Verboven,

Bedankt voor uw bericht.

Wij vinden het spijtig om te vernemen dat de bezorging niet naar behoren verloopt en u vaker de krant heeft moeten missen.

Onze excuses voor dit ongemak.

Volgens onze administratie is enkel in januari een bezorgklacht aan ons doorgeven. Hierdoor waren wij niet op de hoogte dat er zich bezorgproblemen voordoen.

Wij geven uw klacht door aan de bezorgdienst. ZIj zullen er zorg voor dragen dat de bezorging vanaf heden weer naar wens verloopt.

Mocht het onverhoopt nogmaals voorkomen dat u de krant niet ontvangt, dan verzoeken wij u vriendelijk om dit rechtstreeks bij ons te melden via telefoonnummer 088-8248241 of via www.mijnmedia.nl/bezorging/. Dit stelt ons namelijk in de gelegenheid om uw klacht sneller in behandeling te nemen.

Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben geinformeerd. Mocht u nog vragen hebben, dan kunt u uiteraard contact met ons opnemen.

Met vriendelijke groet,

SA- De Telegraaf

Alle klachten die gemeld zijn door Smaragd31