Klacht: Niet ontvangen.

op 16 juli 2016 over MiniInTheBox.com in de categorie Gadgets

Ik heb 29 juni 2016 mijn bestelling gedaan op miniinthebox maar ik heb nu nog steeds niks ontvangen. Ik heb wel een mail ontvangen dat hij verzonden is.

Dat het pakketje aankomt

8 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar MiniInTheBox.com over deze klacht.

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door MiniInTheBox.com in behandeling genomen

8 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat MiniInTheBox.com een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

MiniInTheBox.com

Heeft op 16 juli 2016 om 09:17 geantwoord

Beste klant janine wilms,

Het doet ons plezier u te kunnen mededelen dat uw bestelling op 2016-07-01 is verzonden via SunyouMail-untrack-Sunyou. Het referentienummer is SYLLT37621958. Dit nummer is slechts een serienummer en kan niet worden gebruikt om uw zending online te volgen. Onze voordeligste verzendmethode ondersteunt geen trackingmogelijkheid.

Het duurt meestal 10-20 werkdagen (14-28 dagen) voordat de zending aankomt. Neem echter zo spoedig mogelijk contact met ons op als u de bestelling nog niet hebt ontvangen op 2016-07-29. Wij nemen voor u dan contact op met de koerier.

Wij danken u voor uw begrip.Aarzel niet om contact met ons op te nemen als u nog meer vragen hebt.

William
www.miniinthebox.com