Klacht: niet ontvangen

op 05 april 2016 over MiniInTheBox.com in de categorie Gadgets

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb 22 februari mijn bestelling geplaatst. Vervolgens betaald en alles was voor elkaar. De bestelling was ook diezelfde dag nog verzonden. Ik heb nu nog steeds niks ontvangen en probeer dit aan te geven op de site maar dit is niet mogelijk en de klantenservice is ook niet mogelijk bij mij.

Gewenste Oplossing:

Graag wil ik mijn bestelling zo spoedig mogelijk ontvangen. Kan dit niet? Dan wil ik mijn geld terug.

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar MiniInTheBox.com over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door MiniInTheBox.com in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat MiniInTheBox.com een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

MiniInTheBox.com

Heeft op 03 mei 2016 om 08:46 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte mevrouw Anne Wagers,

Daar wij uit veiligheidsoverwegingen en ter bescherming van de persoonsgegevens geen klachten behandelen via klacht.nl zonder bestelnummer, kunnen wij uw reactie helaas niet behandelen

Of u neemt contact op met onze klantenservice :

https://www.miniinthebox.com/nl/knowledge-base/c1258/a2787.html

of u plaatst nogmaals een klacht met een bestelnummer.

Wij horen graag van u

Mvrgr.

Het Mini in the Box team

Alle klachten die gemeld zijn door anne_wargers@hotmail.com