Klacht: niet ontvangen 24 augustus de telegraaf

op 24 augustus 2016 over Telegraaf in de categorie Kranten - Landelijk

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Telegraaf over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Telegraaf in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Telegraaf een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Telegraaf

Heeft op 24 augustus 2016 om 15:57 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer Derks,

Vriendelijk bedankt voor uw bericht en onze excuses voor dit ongemak.
Helaas is het niet mogelijk om De Telegraaf na te bezorgen. Wel kunt u online mee lezen. Wij hebben de melding doorgestuurd naar het distributiecentrum, waar zij dit probleem verder zullen oplossen. Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geinformeerd.

Groet, Monique ~De Telegraaf

Alle klachten die gemeld zijn door gerritderks