Klacht: niet ontvangen 09-09-2016

op 10 september 2016 over Telegraaf in de categorie Kranten - Landelijk

telegraaf niet ontvangen . gebeld . zou na bezorgd worden voor 14.00 uur. . kosten van bellen 90 cent en dan nog de gebruikelijke kosten .
Niets ontvangen .
Weer gebeld .Toen werd verteld dat mijn abonement 1 dag langer doorloopt .
wat heb ik daar nu aan .
Weer 90 cent en de gebruikelijke kosten voor gesprek
Had dus beter gelijk naar de winkel kunnen stappen voor een krant .

Ik wil graag de vrouw ontvangen van deze week en mijn geld terug . In ieder geval 2 keer 90 cent van de telefoongesprekken die ik niet had hoeven voeren .

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Telegraaf over deze klacht.

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Telegraaf in behandeling genomen

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Telegraaf een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Telegraaf

Heeft op 13 september 2016 om 11:23 geantwoord

Geachte heer Olde Olthof,

Vriendelijk bedankt voor uw bericht en onze excuses voor dit ongemak. Indien een editie niet geleverd kan worden dan wordt deze inderdaad verrekend. Vervelend om te horen dat de nabezorging niet gelukt is. Wij gaan hiervan een melding maken. Verder zullen wij de Vrouw per post toesturen.
Indien u De Telegraaf belt dan kunt u dit doen via 088- 824 8242. Hier rekenen wij gewoon lokaal tarief voor zonder extra kosten. Waarschijnlijk heeft u gebeld via een nummer die kosten rekent om door te verbinden met ons nummer. Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geinformeerd. Groet, MN ~De Telegraaf.

Alle klachten die gemeld zijn door olde4848