Klacht: Niet om komen dagen van een bus en verschillende tarieven

Diananijland op 07 december 2021 over Qbuzz in de categorie Openbaar Vervoer

Om 11;30 stond ik bij halte in Onnen, rond 11:34 ging er een bus langs aan de andere kant van de weg de andere richting op! deze sloeg vervolgens ook nog de verkeerde weg in. Ik heb bij de halte 20 minuten gewacht maar er is nooit een bus gekomen. Alleen de bus die een half uur later gepland stond. Dit is echter niet de eerste keer om hoofdstation Groningen is lijn 51 al meerdere keren ook niet op komen dagen. Dit maakt dat er onnodige kosten(bezine) gemaakt worden door het nalaten van lijn 51. Hierbij komt ook nog dan ik zaterdag 5 december naar het hoofdstation wou, ik stapte op bij de Tijborgsteeg in Onnen en hier betaalde ik voor een kaartje €2,78 vervolgens wou ik aan het eind van de dag naar huis en vertelde mij de chauffeur daar ineens dat ik €5,80 moest betalen voor een kaartje?! Hoe is het mogelijk dat het per chauffeur verschilt wat je moet betalen voor een kaartje? Waanzinnig lijkt mij.
Deze klacht heb ik al twee keer proberen te melden bij Qbuzz maar er al langere tijd een technische storing!!

Eventueel tegemoetkoming en zeker een verbetering van het rijden van deze route. Tot slot moet het niet per chauffeur verschillen wat er betaald moet worden voor een ticket!

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Qbuzz

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Qbuzz nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Diananijland